Så skapar du ditt drömföretag

Tid:2017-11-16 12:30 - 2017-11-16 17:00
Plats:Bro Park
Arrangör:
Kategori:Näringsliv
16 november 2017

Lever du företagarlivet helt på dina villkor, eller spurtar du också i företagarens ekorrhjul med för lite tid, balans och pengar? Du är långt ifrån ensam. Just i denna sekund kan du ta ett nytt beslut: jag ska skapa livet och företaget på mina villkor.

När du har tagit beslutet behöver du världens bästa verktyg, fullskalig inspiration och människor som hjälper dig till toppen. Och det är precis vad du får när Sveriges största företagarturné – Mitt Företag-turnén – äntligen kommer tillbaka till norra Stockholm (denna gång på Bro Galopp).

10 000-tals företagare har redan gett stora tummen upp under 93 evenemang. I år får du bland annat den helt unika föreläsningen ”Så blir du rik på ditt företagande” med rikedomsgurun Charlie Söderberg. Dessutom ingår det digitala programmet ”Skapa ditt drömföretag” (värde 4 995 kr).

Endast 150 platser (först till kvarn…). Bara företagare. Du bestämmer – vill du också vara med eller vill du fortsätta driva företaget som du alltid har gjort (med samma resultat som du alltid har fått)?

Som medarrangör har vi möjlighet att bjuda de 50 första företagarna som anmäler sig på Businesspaketet (ord pris 995 kr). Ange kod UPPLANDSBRO17 när du bokar din biljett via länken nedan.

Varmt välkommen till en eftermiddag skapad för att förändra din värld.

Anmäl dig här