Upplands-Bro kommun logotype

Stöd till dig som har ett funktionshinder

Stöd till dig som har ett funktionshinder

Om du har funktionsnedsättning kan
du få stöd av kommunen.
En bistånds-handläggare hjälper dig att
få det stöd du behöver.
Det kan vara en bostad med särskild service,
personlig assistent,
eller att få vara med i daglig verksamhet.

För mer information kan du ringa till bistånds-handläggaren
telefon 08-581 690 00.

Sidan uppdaterad: 2010-05-07   Sidansvarig: Conny Andersson

Kommentarer till "Stöd till dig som har ett funktionshinder " (0)

Skriv en kommentar

Skriv en kommentar

Stäng
*
*
*Obligatorisk uppgift

Användarregler för kommentarer

Stäng

När du skriver kommentarer på upplands-bro.se gäller följande regler:

Kommentarer som skrivs ska följa svensk lag. Det innebär att kommentarerna inte får innehålla:

  • Förolämpningar eller förtal.
  • Hotelser, hets mot folkgrupp eller andra trakasserier.
  • Olovliga våldsskildringar, pornografi eller barnpornografi.
  • Uppmaning till brottslig verksamhet.
  • Datorvirus eller annat som kan skada Upplands-Bro eller andra användares utrustning.
  • Material som innebär intrång i immateriella rättigheter, såsom varumärke eller upphovsrätt.
  • Information som innehåller kommersiella budskap eller annan marknadsföring.
  • Din kommentar granskas. Om den blir godkänd visas den på sidan.

Kontakta sidansvarig Conny Andersson

Stäng
Kontakta sidansvarig Conny Andersson
*
*
*Obligatorisk uppgift
Stäng
Google Translate