Upplands-Bro kommun logotype

Sjukvård i Upplands-Bro

Sjukvård i Upplands-Bro

Det är landstinget som sköter sjukvården.
Om du blir sjuk
ska du gå till en vårdcentral.
Om du behöver vård på sjukhus
hjälper läkaren på vårdcentralen dig
så att du får komma dit.
Om du blir akut sjuk söker du hjälp
på närmaste vårdcentral eller sjukhus.
Telefonnumret till landstinget är 08-737 25 00.
Landstingets webbplats på internet
har adressen www.sll.selänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster
Landstingets webbplats är inte skriven
på lättläst svenska.

Sidan uppdaterad: 2010-05-07   Sidansvarig: Conny Andersson

Kommentarer till "Sjukvård i Upplands-Bro" (0)

Skriv en kommentar

Skriv en kommentar

Stäng
*
*
*Obligatorisk uppgift

Användarregler för kommentarer

Stäng

När du skriver kommentarer på upplands-bro.se gäller följande regler:

Kommentarer som skrivs ska följa svensk lag. Det innebär att kommentarerna inte får innehålla:

  • Förolämpningar eller förtal.
  • Hotelser, hets mot folkgrupp eller andra trakasserier.
  • Olovliga våldsskildringar, pornografi eller barnpornografi.
  • Uppmaning till brottslig verksamhet.
  • Datorvirus eller annat som kan skada Upplands-Bro eller andra användares utrustning.
  • Material som innebär intrång i immateriella rättigheter, såsom varumärke eller upphovsrätt.
  • Information som innehåller kommersiella budskap eller annan marknadsföring.
  • Din kommentar granskas. Om den blir godkänd visas den på sidan.

Kontakta sidansvarig Conny Andersson

Stäng
Kontakta sidansvarig Conny Andersson
*
*
*Obligatorisk uppgift
Stäng
Google Translate