Startsidan > Lättläst
Det här är Upplands-Bro kommuns webbplats.Här kan du läsa om Upplands-Bro kommun.
Du kan också läsa omvilken hjälp du kan fåav kommunen.
Klicka på länkarna nedan så kommer du direkt till den sidan:
Att arbeta i Upplands-Bro Att bo i Upplands-BroBarn och skola De bestämmer i kommunenIdrott och fritidKontakta kommunen Bibliotek Länkar till andra lättlästa webbplatserVad ska jag göra med mina sopor?Nyheter på lättläst Kan jag få hjälp om jag har problem?Sjukvård i Upplands-BroStöd till dig som har ett funktionshinderÄldreomsorg
Sidan uppdaterad: 2011-08-09 Sidansvarig: Conny Andersson
När du skriver kommentarer på upplands-bro.se gäller följande regler:
Kommentarer som skrivs ska följa svensk lag. Det innebär att kommentarerna inte får innehålla:
Use Google to translate the website. We take no responsibilityfor the accuracy of thetranslation.